Healy
Wanneer je in de praktijk bekend bent geraakt met Healy, bestaat de mogelijkheid voor thuisgebruik. Ideaal voor bijvoorbeeld de vakantieperiodes. Via Yvonne ontvang je de instructies voor gebruik en de voor jou op je behandelplan afgestemde programma's. Healy wordt dan ook meteen op je eigen smartphone geïnstalleerd en gekoppeld. (4G/5G benodigd!) Je kunt er thuis meteen mee aan de slag! 

  • Tarief Voorbereiding Behandelprogramma's  - € 42,50*
  • Tarief  Instructie - € 42,50*
    *Verhuur 2 weken, administratiekosten, verzekering inbegrepen! 
    • Let op! Ivm evaluatie van de vorderingen dient de Healy uiterlijk 2 weken na gebruik te worden geretourneerd. Te laat retourneren wordt derhalve à € 42,50 per dag in rekening gebracht.
  • Betaling via Betaalverzoek direct na de instructie in de praktijk.
  • FAQ bij storingen via de hulpsite: www.yvonnehuinink.nl/healy
  • NB Bij gebruik langer dan 2 weken wordt eerst geëvalueerd. Daarna wordt de behandeling gestopt of er wordt een nieuw behandelprogramma opgesteld.
  • Privacy - Check de Privacy-verklaring

Probleemoplossing Jeanne Roefs
HEALY STORING

Connectieproblemen om zelf op te lossen.

98% van de problemen die zich voordoen met de Healy zijn connectie problemen die we zelf kunnen oplossen met onderstaande stappen. Connectie vraagt soms tijd. Volg onderstaande stappen. De andere 2 % zijn van de Healy en deze wordt dan ook vervangen.  De constante problemen met de IOS phone 7 (witte schermen):
De ontwikkelaar deed zijn best om dit voorlopig aan te passen in de app zelf (Healy is nog niet zeker of deze helemaal van de baan zijn). Wanneer de nieuwste app versies eraan komen zullen deze issues opgelost moeten zijn, de testen zijn volop bezig.

 Oorzaken van de problemen:

  • De internetconnectie is te zwak of niet stabiel.
  • Bluetooth problemen. Er zijn teveel bluetooth signalen in de buurt, de Healy signalen zijn veel korter dan andere bluetooth app.
  • Memory is te klein op je phone.
  • Teveel bluetooth apparaten in de buurt.
  • Teveel apps op de achtergrond open.

 Problemen voorkomen

  • Regelmatig zelf een update doen in je Healy app en in je phone zelf (dit omdat de phone dat niet altijd automatisch de cache update doet, en dan creëer je problemen)
  • Zorgen dat je geheugen niet te vol zit. (Bijv. teveel foto’s) Want dan loopt je device sowieso te traag> De belangrijkste probleemveroorzaker.
  • Laat niet teveel apps lopen op de achtergrond.

 Meest voorkomende problemen

  • App van de achtergrond naar de voor halen en de connectie knop blijft draaien. (alleen bij IOS) dit is een server fout waaraan Healy reeds gewerkt heeft, gebeurt het nog, volgende stappen uitvoeren. – app sluiten en heropstarten en opnieuw connecten. Dit euvel zal opgelost zijn bij de nieuwe app versie die ze volop aan het testen zijn op dit moment, nog even geduld.
  •  Resonantie synchronisatie blijft op 10% hangen. Dat probleem is door Heal opgelost. Zorg er echter wel voor dat je een stabiele en sterke internetverbinding hebt, anders zal het uploaden lang duren (Healy is een zwaar bestand) Het is lineair, dus de vooruitgang kan blijven hangen op een bepaald %, heb geduld en geef het de tijd om te uploaden, ikzelf heb het bij één van mijn Healy's gewoon aan de kant gelegd en een uur later was het in orde.
  • Wit scherm of disconnectie na scanning met resonance .
    De software is verward met wat het moet laten verschijnen op het scherm.
  • Alle apps op de achtergrond sluiten
  • Ga naar een plaats waar je zo weinig mogelijk in de buurt bent van andere
    Bluetooth app. (deze stap alleen kan al helpen)
  • Healy resetten (ontdoen van memory)  en aanzetten (groene lampje knippert)
  • Blauwe app openen en verbinden.
  • Instellingen phone > Bluetooth > en beschikbare apparaten aanklikken > Healy verschijnt en erop klikken (als er code wordt gevraagd 0000 intikken)
  • Naar blauwe app gaan en kijken wat er gebeurt, nog geen verbinding?
    Dan de stap hierboven herhalen. Indien dit nog niet lukt kan je ook in de blauwe app bij instellingen > Healy verbinden aanklikken. Dit herhaal je enkele keren tot je blauwe lampje knippert.
  • Als ‘….device’ verschijnt moet je niet bevestigen, er wordt dan een ander device dan de Healy bedoeld.

Roze app opent en sluit meteen    

Dit komt omdat er een ander Bluetooth apparaat in je omgeving is. Wanneer dit blijft optreden wanneer je geen andere apparaten in je buurt (ook niet van je buren) hebt, weet je dat Healy de crash veroorzaakt en dan support verwittigen, is heel zeldzaam.

Healy roze app connect niet bij eerste gebruik.

  • Teveel devices in de buurt.
  •  Kan zijn dat het serienummer niet juist is (gebeurt ook weinig). Dan moet je blauwe app starten en kijken welk serienummer daar vermeld staat. Is dat niet hetzelfde serienummer dan op je Healy dan moet je de blauwe app verwijderen en herinstalleren.

Healy connect alleen als deze aan de oplaadkabel ligt

Dit komt omdat de batterij leeg is en niet meer oplaadt. De oorzaak hiervan is dat de batterij in het begin niet 3x de full range heeft gehad (wat betekent 3x volledig opladen?)

Daardoor krijg je ook niet de juiste weergave van je oplaadtijd van je Healy op je phone. Het gebruikt een algoritme dat zoekt naar een min en max bereik van de batterij via een wiskundige berekening. Dit is onnauwkeurig omdat bij het eerste gebruiknemingen het verkeerde beginpunt werd opgenomen omdat de Healy niet de full range heeft genoten.
We herstellen dit door de reset (verwijderen memory) van de Healy zodat de Healy een nieuw bereik gaat tonen op je phone. Daarna de full range toepassen.

Hoe zie je dat je batterij leeg is? Als het groene lichtje tijdens het opladen heel lichtjes pulseert.
Blijft het groene lichtje gewoon constant groen en laat de Healy niet op?
Dan is het een fout van de Healy zelf en moet je hem laten vervangen door Healy.

Succes!
Bron: Jeanne Roefs - https://www.jeanneroefs.com/healy-vragen-en-antwoorden


FAQ Healy - Yvonne Merks / Jeanne Roefs


1. Bluetooth- en verbindingsproblemen

Om de Healy met je smartphone te verbinden, moet Bluetooth actief zijn op je smartphone. Bovendien moet het delen van locaties zijn ingeschakeld (dit is vereist voor Bluetooth Low Energy)

Stappen voor probleemoplossing:

  • Schakel Bluetooth uit en vervolgens weer in.
  • Voer een hardware-reset uit (houd de aan / uit-knop 20 seconden ingedrukt totdat de groene LED permanent brandt).
  • Controleer uw smartphone-instellingen om te zien of alle machtigingen voor de Healy-app zijn geactiveerd.
  • Ga naar een gebied waar geen andere Bluetooth-apparaten actief zijn.
  • Zorg ervoor dat Healy is ingeschakeld, de groene LED moet knipperen.

11. Waarom moet mijn Healy het delen van GPS-locaties hebben ingeschakeld?

Dit is het geval met Android-versie 6.0 en hoger

Er zijn twee verschillende soorten Bluetooth-verbindingen: standaard Bluetooth en Bluetooth Low Energy (BLE). Het belangrijkste verschil tussen deze twee is dat BLE een aanzienlijk lager energieverbruik heeft dan standaard Bluetooth. Sommige apparaten en apps voor verschillende doeleinden (veel wearables) hebben BLE nodig, zodat je ze langer kunt gebruiken dan met alleen de standaard Bluetooth.

Apparaten zoals de meeste koptelefoons, draadloos toetsenbord en muis, enz. Gebruiken meestal standaard Bluetooth omdat hun energieverbruik normaal niet zo veeleisend is als de energiebehoeften van Healy en andere apparaten / apps.


12. Ik kan mijn Healy-apparaat niet vinden in de Bluetooth-instellingen van de smartphone

Healy is niet verbonden met uw smartphone via de Bluetooth-instellingen van de smartphone. Om je Healy te verbinden, zet je gewoon je Healy aan, zet je Bluetooth en GPS / Locatie delen aan op je smartphone en start je de Healy App of de HealAdvisor Analyse App. Binnen deze apps kun je vervolgens verbinding maken met je Healy.


13. Groen lampje van mijn Healy-apparaat knippert niet constant

Het groene lampje gaat uit als er geen frequentieprogramma actief is, maar het blauwe lampje van de Bluetooth-indicator blijft branden wanneer de Healy-app of de HealAdvisor Analyze-app verbonden zijn en communiceren met je Healy. Het groene lampje tijdens de HealAdvisor Analyze-app licht alleen op als je in de vibratiemodus bent.


15. Algemene oplossingen voor probleemoplossing

Dit zijn algemene oplossingen die je bij enkele problemen kunnen helpen:

  1.  Sluit de Healy-app volledig (niet alleen door hem naar de achtergrond te verplaatsen) en start hem opnieuw.
  2. Controleer of het delen van locaties is geactiveerd (moet worden geactiveerd)
  3. Schakel Bluetooth op de smartphone uit en vervolgens weer in.
  4. Houd de aan / uit-schakelaar minimaal 15 seconden ingedrukt tot de groene LED permanent brandt.


16. App verliest vaak de verbinding.

Als de Healy-app regelmatig de verbinding met je Healy verliest, probeer dan de volgende stappen:

  1. Start de Healy-app opnieuw en probeer het opnieuw.
  2. Verlaat de app, reset het Healy-apparaat (houd de aan / uit-knop 15-20 seconden ingedrukt tot een constant groen lampje brandt) en probeer het opnieuw.
  3. Laad je Healy volledig op.
  4. Als geen van de bovenstaande stappen voor u werkt, probeer dan het volgende:

            - iOS - start de telefoon opnieuw op

            - Android - wis de Bluetooth-cache en gegevens op uw smartphone (tutorials over hoe u dit moet doen zijn online te vinden, neem
                 contact op met onze ondersteuning door een supportticket aan te maken als je hulp nodig hebt).


17. Hoe de Healy aan te zetten

Druk kort maar krachtig op de aan / uit-knop. Als het niet aan gaat, probeer het dan met wat meer kracht in het midden van het aan / uit-pictogram. Als het groene lampje ongeveer 3 keer snel knippert, betekent dit dat de batterij leeg is en Healy moet worden opgeladen.


18. Wat betekenen de Hertz HZ-nummers?

Elk programma heeft een reeks frequenties die Healy uitzendt, elk voor een paar seconden. Healy controleert ook hoe lang een frequentie nodig is.


19. Waarom voel ik niets?

Ons fysieke lichaam kan slechts tot 1.000 Hz voelen. Healy kan veel hogere bereiken leveren en elk programma levert verschillende frequentiebereiken, gemeten in Hz. Je kunt proberen de intensiteit te verhogen totdat je een lichte tinteling voelt. Sommigen van ons zijn gevoeliger dan anderen. Op sommige dagen kun je meer resoneren met sommige frequenties, op sommige dagen minder. Het hangt er ook van af of het programma stroomregeling of spanningsregeling heeft. De oorelektrodeprogramma's gebruiken meestal stroomregeling, wat betekent dat de spanning variabel is totdat een bepaald stroomniveau is bereikt. Vaak is de stroomsterkte erg laag en kun je de stroom niet voelen, omdat er minder stroom nodig is voor craniale applicatie.

30. De Healy-batterij is niet volledig opgeladen.

Meestal moet de Healy na 3 uur opladen volledig zijn opgeladen, maar als je net een Healy hebt gekocht, kan het zijn dat de Healy diep ontladen is, wat betekent dat hij 12 uur moet worden opgeladen. Het is ook handig om de oplaadcycli te herhalen met een nieuwe Healy.

Een ander ding om op te letten is om op te merken of het groene lampje op de Healy heel subtiel flikkert tijdens het opladen. Als dit het geval is, betekent dit dat het correct wordt opgeladen. Als dit niet het geval is, reset u het oplaadproces, sluit u het apparaat aan op een andere oplader met meer vermogen of probeert u een ander stopcontact / stopcontact.

Neem contact op met Support als het probleem zich blijft voordoen.


31. Hoe jij jouw Healy kunt resetten

Houd de aan / uit-knop op jouw Healy 15 tot 20 seconden ingedrukt totdat het groene lampje permanent brandt. Zodra jij je vinger van de aan / uit-knop haalt, gaat het groene lampje uit. Nu is je Healy gereset naar de fabrieksinstellingen en wordt een standaardprogramma uit het geheugen geladen.


32. Wat is de bedrijfstijd van de Healy?

De bedrijfstijd van Healy is ongeveer. 7-8 uur. Dit hangt ook af van het programma dat u gebruikt, aangezien sommige meer stroom nodig hebben dan andere.

het maakt niet uit welk type USB-oplader u gebruikt. Healy bevat een interne controlecontroller die de stroom regelt. Er moet een stroom van minimaal 100 mA aanwezig zijn, maar absoluut elke lader kan dit soort stroom leveren.


37. Waarom verzenden of laden sommige Healy-app-programma's erg snel?

Je vraagt ​​je misschien af ​​waarom sommige programma's erg snel verzenden / laden wanneer ze worden gestart met de Healy-app.

Dit gebeurt met programma's die maar een klein aantal frequenties gebruiken (voorbeeld: Insomnia heeft 1 frequentie), dus de data die vanuit de Healy app naar Healy moet worden verzonden is erg klein. De meeste programma's hebben veel meer frequenties of stappen en vereisen een langere verzend- / laadtijd.

De meeste Healy-programma's gebruiken een groter aantal frequenties, zoals alle Gold Cycle-programma's, alle Bioenergetic Balance 1- en 2-programma's, alle Meridian 1- en 2-programma's, evenals enkele andere.

De programma's met slechts 1-2 frequenties zijn meestal pijn- / lokale stimulatieprogramma's of alle programma's die "acuut" in hun naam hebben.

Let op: de programma's met slechts een paar frequenties hebben geen 3 cirkelsymbool rechtsboven hun icoon, maar programma's die systemisch zijn (veel frequenties) tonen dit icoon:


38. Kan ik een programma stoppen voordat het af is?

Ja, iedere programmaduur van meer dan 20 minuten is gunstig. Toch wordt aanbevolen om de programma's voor hun volledige duur uit te voeren, aangezien ze verschillende frequenties hebben die voor verschillende delen van het programma worden toegepast


39. Hoe vaak kan ik Healy-programma's op één dag uitvoeren?

Healy raadt aan om maximaal 2-3 programma's per dag te draaien; raadpleeg de Healy-handleiding en de First Steps-gids voor een beter begrip van programma's en gebruiksfrequentie.


40. Waarom voel ik geen verbetering met de Healy?

Er zijn meerdere redenen waarom iemand denkt dat zijn gezondheid niet is verbeterd met een Healy. Vaak boeken ons lichaam en onze emoties aanzienlijke vooruitgang, maar het is misschien niet meteen duidelijk. Sommige mensen reageren vrijwel onmiddellijk, terwijl anderen er langer over doen.

De Healy was nooit bedoeld als het enige middel om een ​​ingewikkelde puzzel zoals het menselijk lichaam op te lossen. Zelfs wanneer iemand een arts raadpleegt over een reeks symptomen of pijn, zou de arts normaal gesproken een reeks tests uitvoeren om te zien wat er in het hele menselijk lichaam plaatsvindt, in plaats van slechts een momentopname van één symptoom. Als je de fysieke voor en na tests nog niet hebt ondergaan, ben jeu wellicht totaal niet op de hoogte van de vooruitgang die je boekt. Je arts zal je bijna altijd zeggen dat jij je gezond verstand moet gebruiken, zoals verstandig eten, voldoende rust nemen en sporten.

Onze lichamen zijn geduldiger dan wij. Enkele zaken om te overwegen:

  1. Iedereen met een gezondheids- of emotioneel probleem heeft niet dezelfde klacht of nood, noch zullen ze hetzelfde of met dezelfde snelheid reageren.
  2. De voorgestelde tijden om de Healy te gebruiken zijn slechts voorgestelde tijden. Sommige hebben misschien meer tijd nodig, terwijl andere misschien een kortere tijd nodig hebben. Luister naar je lichaam en noteer zelfs de kleinste veranderingen of verbeteringen in je Healy dagboek. Dan kun je er na een tijdje op terugkijken en je vorderingen teruglezen.
  3. Drink je voldoende en aard jij jezelf geregeld? Als je deze cruciale zaken niet doet, zullen al je inspanningen waarschijnlijk niet zo effectief zijn.
  4. Vaak zijn er emotionele problemen die bijdragen aan fysieke problemen. Gebruik je alle Healy-programma's en frequenties die je tot je beschikking hebt om ook deze problemen aan te pakken?
  5. Zou het kunnen zijn dat je gezondheid iedere dag ernstig wordt ondermijnd door factoren waar je geen weet van hebt? Vermijd namelijk de zaken die in eerste instantie ertoe bijgedragen hebben dat je ziek bent geworden. Bijvoorbeeld overmatige blootstelling aan incoherente, lichaamsvreemde straling of een ongezond voedingspatroon, té weinig beweging of slaapstoornissen.

We bereiken onze huidige status niet van de ene op de andere dag en we zullen deze ook niet van de ene op de andere dag wijzigen. Zorg ervoor dat je alle tools gebruikt die je hebt en lees de ervaringen van anderen. Voel jij je desondanks toch onzeker in eht gebruik en over je te behalen succes? Schakel dan voor 3 maanden een Frequentie Therapeut in die samen met jou een behandelprotocol samenstelt en de vinger aan de pols houdt.

Enkele tips om zicht te houden op je resultaten: 

  1. Houd een logboek bij van de hoeveelheid water die u drinkt. Veel mensen zullen verrast zijn hoe weinig water ze drinken.
  2. Als een van uw doelen gewichtsverlies is, weeg jezelf dan aan het begin van de dag, met je kleren uit voordat je begint. Zorg ervoor dat wanneer jij je gewicht opneemt en registreert, dit op hetzelfde tijdstip van de dag is onder dezelfde omstandigheden.
  3. Neem een ​​meetlint en meet je heupen, taille, armen en dijen. Je verliest misschien geen gewicht, maar je verliest misschien wel centimeters.
  4. Houd een dagboek bij - noteer alles wat je zorgen baart en de positieve veranderingen die je opmerkt.
  5. Let op de frequenties die je gebruikt en schakel voor 3 maanden een Frequenie Therapeut in - wie weet gebruik je misschien het verkeerde programma, of de juiste frequenties, maar niet de juiste tijdsduur dat die je nodig hebt.
  6. Als je de Healy Resoance app gebruikt, zorg er dan voor dat je ook de normale Healy-app gebruikt. Het gebruik van de elektroden kan onder bepaalde omstandigheden efficiënter zijn. Het gemak en de snelheid van de Healy Resonance-app vertaalt zich niet noodzakelijkerwijs in wat het meest effectief is.

Last but not least zijn focus en intentie erg belangrijk voor het succes van dit apparaat. Laat je focus niet zijn "Ik wil echt van deze aandoening of dit ongemak af". Denk in plaats van het gewenste resultaat. Bedenk hoe jij je lichamelijk en emotioneel zult voelen als je blaakt van een goede gezondheid. Denk terug aan de momenten in je leven dat jij je fantastisch voelde. Gebruik dat als maatstaf in plaats van na te denken over het wegwerken van een aandoening of ongemak. Je zult merken dat dit veel beter werkt.

Bronnen: Yvonne Merks - https://www.yvonnemerks.nl/healy-vragen-en-antwoorden / Jeanne Roefs - https://www.jeanneroefs.com/healy-vragen-en-antwoorden